Urtarrilaren 18an mintegiko 2. saio komuna izango dugu. Oraingoan C eremuaren sarrerari beste aukera bat eskini nahi diogu.
ROLAK zertarako, zeintzuk, nola ezarri... izango da abiapuntua. Sarritan esan eta entzun dugu Ikasketa kooperatiboa benetan kooperatiboa izateko taldean egiten lana nola hobetu dezakegun ekarri behar dugula hausnarketara.
Kooperatzen ikasi egin behar da eta horretarako taldea "autorregulatu" behar da. Horretarako dira hain zuzen taldeko karguak edo rolak. Gero saiakera horien jarraipena eta hobekuntza ezinbestekoa da. Nola? ba taldeko kuadernoetan.
Saioan, beti bezala, lehengo kohesio dinamikak egingo ditugu, oraingoan: Lagun gurutzatuak eta Nire zuhaitza Gero Rolak eta koadernoari ekingo diogu. Leku desberdinetatik ereduak lortu ditugu eta karpeta batean partekatuko ditugu zuekin. Aurkezpena hemen.
ROLAK zertarako, zeintzuk, nola ezarri... izango da abiapuntua. Sarritan esan eta entzun dugu Ikasketa kooperatiboa benetan kooperatiboa izateko taldean egiten lana nola hobetu dezakegun ekarri behar dugula hausnarketara.
Kooperatzen ikasi egin behar da eta horretarako taldea "autorregulatu" behar da. Horretarako dira hain zuzen taldeko karguak edo rolak. Gero saiakera horien jarraipena eta hobekuntza ezinbestekoa da. Nola? ba taldeko kuadernoetan.
Saioan, beti bezala, lehengo kohesio dinamikak egingo ditugu, oraingoan: Lagun gurutzatuak eta Nire zuhaitza Gero Rolak eta koadernoari ekingo diogu. Leku desberdinetatik ereduak lortu ditugu eta karpeta batean partekatuko ditugu zuekin. Aurkezpena hemen.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina